macOS kullanıcısı iseniz Dock’taki uygulamalarınızın sayısı arttıkça onları gruplamak isteyebilirsiniz. Bazı kullanıcılar Dock’ta çok az uygulama tutup gerisini arama ile buluyor. Ben de pek çok uygulamayı arayıp bulmayı tercih ediyorum ama yine de Dock’ta 20’ye yakın sabit uygulamam var. Bunları amaçlarına göre başta Mail, WhatsApp, Telegram, Slack gibi iletişim uygulamaları, sonra VS Code, Sublime Text, TablePlus, Brave, Chrome, Safari, Opera gibi web geliştirme araçları, sonrasında da Calendar, Notes gibi ufak tefek uygulamaları sıralıyorum. İşte bu grupların arasına boşluk koyabilmek ilk bakışta ayırmak için çok faydalı oluyor. Ben neredeyse bir yıldır böyle kullanıyorum ama blogumda paylaşmamıştım. Eşim bugün nasıl yapıldığını sorunca…

